Questy z Eder

questy z Eder:
1.Zdobądź piwo dla Tafina(1lvl)-Porozmawiaj z Artenią - Kup piwo Tafinowi. Udaj się do karczmarza w Werbin – (Flat w karczmie w Werbin) dostaniesz to piwo za darmo, jeżeli zabijesz 4 bandytów, którzy biorą ode mnie haracz. Są na północno-wschodnim krańcu Werbin – dostaniemy antałek – i wracamy do Eder.
Nagroda: 2k expa i łuk na 10 lvl, jeśli odmówimy kupna dostaniemy 500 expa od Tafina
2.Prace dla głupka Erniego(10lvl).-dziemy do Eder do Erniego. Każe on spytać się burmistrza Cedrika (Torneg, niedaleko domu Salome)o pogodę. Wracamy do Erniego, i dostajemy kolejne zadanie - zdobyć kryształ ziemi. W tym celu udajemy się do doliny Yss i zabijamy żywioł ziemi który jest w jaskini . Z kamieniem wracamy do Głupka. Nasza następna misja to zdobycie dla Niego zbroi. Bierzemy ją strażnika w Ithan. Jest to uszkodzona zbroja, jednak Erni jest zadowolony.
Nagroda: opal i worek kartofli.
3.(25)    P omóż Interbadowi znaleźć stare księgi.-Przygotuj: 3 zniszczone księgi. Lecą z demonów w miejscu, do którego wejście jest obok maga (gdy z nim gadasz to je widać). Najłatwiej palladynowi z dużym acm.
Uwaga! Mając te 3 księgi gadaj z nim aż on powie, że znalazłeś właściwą! Spotkałem się z przypadkiem, że ktoś musiał przynieść 4 księgi ale to chyba jakiś błąd.
Nagroda: elixir leczący dość dużo hp
500x10 (dobre na niskie lvl).
4. Quest dla Tajemniczego kultysty: (30 lvl)-Przygotujcie:

-Serce ognistego skorpiona: jest on na 4 poziomie groty złoczyńców w Eder.

-Jad Wywerny: Wywerny na najniższym lvl są w kanionie straceńców i wypadają z nich żądła, W Karka-Han u Kaliposa zamień żądło na Jad wywerny.

-Kolec Jadowy skorpiona: Skorpiony są na Mokradłach i w Forcie Eder(np.)

-Srebrny Kociołek: Dostaniemy go od Wieszczki Sary w zamian za Łzy Nimfy. Nimfę znajdziemy na Przełęczy Dwóch Koron i opowiadamy jej o Denie i Lidii.

-Jajo królewskiego Czerwia: Królewski Czerw jest na prawo od Fortu Eder, a jego jajo respi się chyba też w Dolinie Rozbójników

Wino: Kupimy w Karczmie.

3 Muchomory: 1 jest na górach Zrębowych, są też w: Torneg, Zniszczonym Opactwie, Dolinie Yss, Bramie Północy, Wiosce Pszczelarzy.

Wykonanie: Idziemy do Kultysty, dajemy mu wino. Następnie wszystkie inne składniki. Dostajemy sztylet
, i słyszymy że coś złego wydarzy się w K-H (Karka-Han) Pędzimy więc tam, a w Karczmie... konający poseł z innej krainy. Musimy pomóc go uratować.Do tego potrzebne są łzy Nimfy. Wieszczka Sara widziała prawdę. Najpierw idziemy jednak do Eder zabić Tajemniczego Kultystę Udajemy się tedy do Sary po łzy Nimfy. Następnie teleportujemy się do K-H i dajemy posłowi łzy. Po naszą nagrodę udajemy się do dyplomaty.
Nagroda: Sygnet króla Ela
ncji.
5. Porozmawiaj o kultystach z Mrocznym Zgrzytem (35 LVL)-anim zaczniesz QUEST kup wino.

Wpierw rozmawiamy z Mrocznym Zgrzytem [Eder (14,21)]. *Daje nam zadanie: Wypytaj ludzi w karczmie o kultystów. Może ktoś wie coś ciekawego.
Zanim udamy się do karczmy, kupujemy wino.
Idziemy do Karczmy pod Posępnym Czerepem [Eder (29,66)]. Idziemy na pierwsze piętro i podchodzimy do Krzywego Pijaka [Karczma pod Posępnym Czerepem p.1 (1,7)] i dajemy mu wino a on nam mówić coś o kulturystach. Teraz z wiadomościami idziemy do Mrocznego Zgrzyta. Dostaliśmy Piwo korzenne którym musimy upić Strażnika Piwnicy w Siedzibie kultystów [Eder (36,32)]. Upijamy go i wchodzimy do piwnicy. Tam przy "krowie", widzimy adepta kultystów(12,11) , zagadujemy go, że jesteśmy przyjacielem, etc. On prosi o truciznę. Wracamy do Mrocznego Zgrzyta i mówimy mu co zobaczyliśmy. Żeby zdobyć truciznę musimy zabić Pospolity zbir (0/3), Zły zbir (0/3).
Jaskinia znajduje się w południowej części Eder.
Po zabiciu idziemy na koniec jaskini i na ostatni poziom. Tam jest Elita [Herszt bandytów] rozmawiamy z nim i chcemy walczyć. Mówi żebyśmy go nie zabili i w zamian on daje nam silną truciznę. Idziemy do Mrocznego Zgrzyta i do Siedziby kultystów - piwnica (12,11). Dajemy adeptowi truciznę i wracamy do zleceniodawcy. Obmyślamy plan włamania. Teraz musimy zagadać Kultystów przed wejściem do ich siedziby. Po tym, wracamy do Mrocznego Zgrzyta i dzielimy sie łupem. Wybrać można Jedną z trzech figurek.

Nagroda:
6000 doświadczenia
5000 kasy
Jedną z wybranych figurek. (maga, woja lub łowcy[5 użyć])
6. Teleport do Eder(35)-W Forcie Eder, znajduje się członek ZPA. Informuje nas, że będziemy mogli wykupić tp, jeśli zabijemy bandytów z eder. Są oni na górze po lewej, nad Mrocznym Zgrzytem.
Po ich zabiciu wracam do członka ZPA.
Nagroda: możliwośc teleportowania się do Eder.
7.Tajemniczy kultysta rozdarł sobie płaszcz(38)-Idziemy do kultysty w Eder (37,25). Daje nam zadanie, w którym informuje, że rozdarła mu się szata i musimy mu pomóc. Naszym pierwszym zadaniem jest zdobycie skór brązowego wilka. Znajdziemy je w Krasowej Pieczarze, a konkretniej w członkach wilczego plemienia. Krasowa pieczara jest w Kanionie straceńców(z Zachodnich rozdroży na prawo). Potrzebuje trzy skóry na nowy płaszcz, ale proponuje mieć wiecej, 10-15 powinno starczyć (kultysta ma wymagania, jedna za krotka, inna za wąska;p itd).
Wracamy do kultysty ze skórami, on wybiera sobie te które mu się podobają i tyle ile potrzebuje, ale nie ma igły i nici. Idziemy do Rozalii w Werbin (44,16), ona z chęcią nam da igłę i nici, ale najpierw wysyła nas do Karczmarza Flata, w tutejszej karczmie po bańkę mleka. Kupujemy, idziemy do babci, bierzemy to po co przyszliśmy i wracamy do kultysty. Teraz kultyście potrzebne jest końskie włosie. Wracamy do Werbin i odwiedzamy stadninę koni, którą prowadzi Idropus, Werbin (12,31) , po za murami na lewo. Zagadujemy do niego i daje nam końskie włosie (gdy za nie zapłacimy dostaniemy 5 PH). NIE PRÓBUJEMY SAMI ZDOBYĆ WŁOSIA. Wracamy do kultysty, on coś tam kombinuje. Nie chce na początku z nami gadać. Kiedy już z nami rozmawia wysyła nas po ostatni składnik... orb zniszczenia za 20,9k u Jarena Baraki p.1 (3,28). Wracamy do zleceniodawcy, każe nam się odsunąć, co też robimy. Potem daje nam nagrodę: 25k złota, 19,5k EXP i amulet starego rabusia.
8.Skryba Bonifacy potrzebuje pomocy + dostęp do sklepu Flineksa(40)-rzygotuj: Róże, Echinacea
Na początek idziemy do Burmistrza mówi, że nie ma papieru więc lecimy do k-h do alchemika by wykonał nam kałamarz. W tym celu przyda się nam właśnie Róża oraz Echinacea. Po jego otrzymaniu, kolejnym celem jest pióro czarnego orła. By je zdobyć musimy zabić orła 57lv na Zapomnianym Szlaku, lub kupić u jakiegoś gracza(z lvl powyżej 50). Gy mamy już 2 składniki, wracamy do Burmistrza. On mówi nam, że ma już papier, więc wracamy do Skryby.
Nagroda: zezwolenie na korzystanie ze sklepu Flineksa.
9.Zabij bazyliszka Mroku dla klucznika Ozmata(40) -Przygotowujemy:
3 nagietki

1. Rozmawiamy z klucznikiem, który zleca nam zabicie bazyliszka mroku (40 lvl, elita)
2. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze, klikamy na bazyliszka mroku i dajemy "Rozmawiaj". Wróg swoim wzrokiem nas zabił, obudzimy się w Mythar.
3. Wracamy do klucznika, który wysyła nas do Niela, po informację.
4. Niel poinformował nas, że trzeba odbić spojrzenie bazyliszka mroku lusterkiem, które posiada jedna z arystokratek z Karka-Han.
5. Udajemy się do ... i prosimy o lusterko. Żąda za nie 3 nagietków, dajemy je jej i otrzymujemy lusterko.
6. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze i robimy to co w punkcie 2. Lądujemy znów w Mythar.
7. Wracamy do Niela, który wysyła nas do Mistrza Gladiatorów.
8. Mistrz Gladiatorów wyśmiewa się z nas i daję radę, żebyśmy udali się do Jarena po kryształ słońca.
9. Udajemy się do Jarena, który daje nam kryształ w zamian za obietnicę dostarczenia kła bazyliszka.
10. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze, klikamy na bazyliszka mroku i dajemy "Rozmawiaj". Tym razem stoczymy zwykłą walkę z Bazyliszkiem Mroku, który nie jest zbyt silny.
11. Wracamy do Jarena i oddajemy kieł i kryształ.
12. Udajemy się do klucznika, który daje nam nagrodę za wykonanie zadania.

..................
10.Kapitan straży w Forcie Eder zleca nowy quest na 54lvl-dziemy do Kapitana straży (fort Eder>> Fortyfikacja p3).
Wypytujemy go czy nie ma jakiś problemów ostatnio, na co od odpowiada nam, że osatnio w forcie doszło do kradzieży.
Mówimy, że możemy mu pomoć. Trzeba się wypytać mieszkańców Eder czy czegoś nie widzieli. Najpierw do Topsa, rzecz jasna rozmowa o kradzieży. Gdy skończy idziemy do najemnika koło maga Interbada. Podobnie jak z Topsem rozmowa o kradzieży. Potem do Zaela również ta sama kwestia. Po zakończeniu rozmów wracamy do kapitana i meldujemy mu o zmianach w sprawie. Każe nam porozmawiać z dowódcą rabusi w fioletowych szatach. Idziemy w lewy górny róg mapki miasta i rozmawiamy z hersztem. Po rozmowie zabijamy go. Idziemy do Heldona w karczmie w Eder i próbujemy wyciągnąć z niego informacje na temat napadu. Udzieli nam odpowiedzi pod warunkiem, że zagramy z nim w karty. Jak wygramy powie za darmo jak przegramy, trzeba będzie zapłacić 500. Po skończeniu wracamy z cennymi infromacjami do kapitana. Naszym następnym celem jest herszt z jaskini. Idziemy do niego, aby się z nim rozmówić. W rozmowie dowiemy się, że pomagał przy rozładunku na zlecenie burmistrza, na dowód pokazuje nam glejt. Lecimy do kamiennego lokum w zasłoniętym jeziorze. Rozmawiamy tam ze starym rabusiem i dostajemy kwit od Umbara. Z powrotem do Kapitana. On nam każe się dowiedzieć w okolicach.
Idziemy na mokrdała do zajazdu. Tam spotkamy Ahoira i dowiemy się, że przestępca ubrany był w niebieską szatę, taką jaką nosi Zael. Idziemy do niego, aby go zdemaskować. Gdy z nim pogadamy mamy do wyboru dwie rzeczy. Pierwsza :
w zamian za milczenie Zael oferuje nam złoto i kapelusz:

Kapelusz niezdarnego podróżnika
AC 66
ACM 52
Wszystkich cech +22
Życie +155

Druga: Nie przyjmujemy propozycji i toczymy z nim walkę, niestety walka taka jak z Wolfenem( czekamy na przywrócenie sił ). Wracamy do kapitana. Teraz, czekamy, aż "wróci" kapitan, który poszedł się rozmówić z podejrzanym. Czekamy... (coś koło 10 min). Gdy kapitan "wróci" , dostajemy listę
rzeczy, które musimy kupić od Umbara. Idziemy do Torneg. Po rozmowie z kupcem wracamy z informacją do zleceniodawcy,
po odbiór nagrody.

Nagroda:
-70k expa.
-25k złota.
-20 PH
i Butki

Narazie to tyle questow z Eder : )